2012. augusztus 9., csütörtök


Merhaba!:)

Ez csak így két agymenésem között publikálom. Életemben először kaptam egy díjat Dettitől (http://novelasdetangolita.blogspot.hu/ ), amit hálásan köszönök!:)



Szóval most 4 dolgot kell tennem.
  1. Írnom kell magamról 11 dolgot.
  2. Válaszolnom kell Detti minden egyes kérdésére.
  3. Nekem is fel kell tennem 11 kérdést azoknak, akiket én jelölök a díjra.
  4. A díjat tovább kell adnom 3 embernek és linkelni a blogjukat.

Na lássuk.

11 dolog rólam:

  1. Szeptember 20-án leszek 25 éves
  2. Szeretek utazni és nagyokat túrázni. Bárhová!
  3. Szeretem a grillételeket.
  4. Szeretem belefúrni az ujjaimat egy magokkal teli zsákba.
  5. Szeretek főzni.
  6. Szeretem az európai futballt és a Forma 1-et.
  7. Utálom az igazságtalanságot.
  8. Ace Ventura vagyok nőben!:)
  9. Sokszor szeretek egy nagy bögre erős teával a kezemben leülni a kedvenc fotelomba és olvasni, akár hajnalig is.
  10. A környezetemben lévő emberek sokszor teszik fel nekem ezt a kérdést: Miért?
  11. Ha létezik túlvilág, szeretnék ott találkozni Leonardo da Vinci-vel és kajálni vele egy jót!:)

Most jönnek a válaszok Detti kérdéseire:)

1. Kedvenc idézeted?Több is van, egy nagy kedvencet bemásolok:
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel./Albert Einstein/
2. Adria vagy  Balaton? :)
Csendes-óceán:)
3. 3 dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre
Éles bicska, szemüveglencse, Gonzalo Higuaín:)
4. Milyen sportágban képviselnéd Magyarországot az Olimpián?
Szerintem gyaloglás. Abban jó vagyok, mert általában nem költök olyan luxuscikkekre, mint a havi bérlet!:)
5. Melyik film volt a legnagyobb hatással rád?
Ilyen is van pár. Az első, ami most eszembe jut: Az elszánt diplomata
6. Kedvenc könyved?
Marquez: Száz év magány; Dan Brown: Da Vinci-kód; Mikszáth regények
7. Napfelkelte vagy napnyugta?
Napfelkelte csípős öszi reggelen:)
8. Legnagyobb álmod?
Minél több helyre eljutni a világon.
9. Kedvenc színed?
Fekete, kék.
10. Mit tennél ha egy éjjelre bezárnának a Bernabeuba? :D
Micsoda kérdés?Felfedezném!:)
  1. Ki vagy mi inspirál az írásban?
    Nincs igazán megnevezhető személy vagy dolog. Csak olyan sok minden zizeg a fejemben.:)


Akkor most jönnek az én kérdéseim. Detti az egyetlen Google felhasználó, akiről tudom, hogy olvassa a blogomat, de bárki válaszára kíváncsi vagyok!:)

  1. Könyv vagy film?
  2. Tejcsoki vagy étcsoki?
  3. Sportolsz valamit?
  4. Kedvenc ételed?
  5. Legnagyobb félelmed?
  6. Kedvenc zenei előadód?
  7. Nagyváros vagy eldugott kis sziget?
  8. Mi az első tulajdonság, ami eszedbe jut magadról?
  9. Mi az első tulajdonság, ami eszedbe jut a legjobb barátodról?
  10. Legelső emlékképed?
  11. Legelső kép, ami beugrik, ha a jövődre gondolsz?


Végül pedig 3 embernek kellene továbbadnom a díjat. Annak a három embernek a blogját másolom be ide, akiktől a leggyakrabban olvasok. Ha valaki erre téved, nézzen bele ezekbe is, mert nagyon jók.:)

Még egyszer köszi, Detti!:)

1 megjegyzés: